Catalog

Reparația de lustre și corpuri de iluminat, invertoare, stabilizatoare de tensiune, aparate de sudat

                                               SERVICE CENTRU

Service centru «PANLIGHT» oferă servicii de întreținere în perioada de garanție și post-garanție, precum și reparații de lustre și corpuri de iluminat, reparații de invertoare, surse de alimentare, stabilizatoare de tensiune, aparate de sudat etc., denumite în continuare - echipamente electrotehnice «PANLIGHT». De asemenea, oferim servicii de reparații contra cost pentru echipamente electrice ale altor producători, de orice marcă, disponibile pe piața Republicii Moldova.

Acceptăm produse pentru reparații în garanție și postgaranție, achiziționate de pe site-ul PANLIGHT.MD, din rețeaua de magazine «PANLIGHT» și de la partenerii noștri.

Perioada de garanție pentru produsele (echipamente electrotehnice) PANLIGHT începe din momentul achiziției și se aplică pe durata specificată, timp în care vânzătorul (producătorul, prestatorul) garantează calitatea produsului (serviciului, lucrării), cu condiția utilizării și păstrării corecte de către consumator.

Garanția PANLIGHT acoperă toate componentele și piesele echipamentelor electrice, fără excepție, inclusiv benzi LED și module LED, drivere și transformatoare LED, carcase, elemente de fixare și montaj.

Reparațiile în garanție și postgaranție, precum și întreținerea produselor și echipamentelor PANLIGHT, indiferent de locul achiziției, se efectuează la service centru autorizat «PANLIGHT», situat pe adresa: Chișinău, str. Petricani, 31.

Dacă clientul se află în alt oraș și este confirmat cazul de garanție, livrarea produsului reparat către client poate fi efectuată, în funcție de posibilități, prin transportul companiei. În cazul unei defecțiuni tehnice, compania PANLIGHT garantează reparația sau înlocuirea produsului în termen de 14 zile de la data solicitării în service centru.

Compania garantează și își asumă obligația de a păstra pe stoc piesele și componentele necesare pentru reparații într-un volum suficient timp de 3 (trei) ani de la vânzarea produsului.

Garanția rămâne valabilă dacă Cumpărătorul a respectat condițiile de conectare și exploatare a echipamentului electric, conform instrucțiunilor sau manualului utilizatorului livrat împreună cu produsul. Pentru conectarea,reglarea si punerea în funcțiune echipamentelor tehnice complexe este necesar implicarea unor specialiști calificați.

Montarea și demontarea echipamentului electric sunt suportate de Cumpărător;
Serviciul de garanție este valabil pe toată durata perioadei de garanție stabilite pentru produs;
În cazul unei reparații, perioada de garanție se prelungește cu timpul cât echipamentul a fost în service.

Dacă vânzătorul nu poate efectua reparația unui produs aflat în garanție, acesta va fi înlocuit cu un produs identic sau echivalent, fără prelungirea perioadei de garanție (Produsul înlocuit cumpărătorului de către vânzător, în care au fost depistate defecte sau neajunsuri în perioada de garanție, se acordă aceeași perioadă de garanție ca și pentru produsul inițial).

Condiții de service în garanție:
Defecțiunile apărute în perioada de garanție sunt remediate gratuit în Service Centru, dacă sunt îndeplinite următoarele condiții:
prezentarea bonului fiscal de achiziție;
prezentarea pașaportului produsului, completat corespunzător, indicând modelul, numărul de serie, data achiziției, ștampila organizației comerciale;
prezentarea produsului defect în Service Centru;
respectarea regulilor de exploatare și montare a echipamentului electric de către consumator, păstrarea sigiliului de garanție pentru produsele sigilate, lipsa deteriorărilor mecanice sau a încălcării parametrilor de alimentare.

Principalele motive de refuz a serviciului gratuit de garanție:
Serviciul de garanție nu acoperă defectele echipamentelor electrotehnice în următoarele cazuri:
reparația produsului a fost efectuată de persoane sau firme neautorizate de compania PANLIGHT;
modificarea echipamentului electric;
defecte cauzate de deteriorări mecanice, nerespectarea condițiilor de exploatare sau dezastre naturale (fulgere, incendii, inundații și alte circumstanțe care nu pot fi controlate de vânzător sau producător); 
pătrunderea în interiorul carcasei echipamentului electric a obiectelor străine, lichidelor, insectelor sau altor obiecte și substanțe neprevăzute pentru contactul cu componentele electronice;
ruperea sigiliilor de garanție la produsele sigilate;
imposibilitatea identificării datei fabricării (data fabricării este menționată pe carcasă).

Drepturile și obligațiile cumpărătorului privind achiziția și returnarea produselor sunt reglementate de legislația Republicii Moldova: Legea Nr. 187 din 22.07.16, MO306-313/16.09.16, Art. 657; în vigoare din 16.03.17 „Privind protecția consumatorului”.

Pentru a beneficia de dreptul de service în garanție, adresați-vă doar în centrele de service autorizate.

Servicii contra cost și reparații în post-garanție:
Diagnostica cu scopul determinării cauzelor defecțiunii echipamentelor electrotehnice PANLIGHT și echipamentelor electrotehnice a altor producători, evaluarea posibilității de reparare a acestuia, reglarea și estimarea timpului necesar pentru reparații.

Price-list pentru unele servicii de reparație:

Diagnosticare echipament electric – de la 100 Lei/buc.
Reparație corpuri de iluminat stradale LED 30W-50W – 220-600 Lei
Reparație corpuri de iluminat stradale LED 80W-100W-150W – 350-1600 Lei
Reparație surse de alimentare pentru corpuri de iluminat interioare – 90-200 Lei
Reparație corpuri de iluminat LED liniare și altele – 220-750 Lei
Reparație stabilizator de tensiune monofazat 220V – 400-900 Lei
Reparație stabilizator de tensiune trifazat 380V – 2500-15000 Lei
Reparație invertor 12V (500W-3000W) – 350-2500 Lei
Reparație invertor 24V (500W-3000W) – 600-5500 Lei
Reparație aparat de sudat (220V-380V) – 550-3500 Lei
Reparație surse de alimentare 12V-24V-48V – 120-600 Lei
Reparație lustră LED – 350-1200 Lei

Rentabilitatea reparației echipamentului electric:
Pentru reparația echipamentelor electrice, compania noastră utilizează exclusiv piese de schimb și componente originale, garantând efectuarea lucrărilor de reparație la un nivel calitativ ridicat și în termene scurte. Reparația lustrelor și corpurilor de iluminat cu LED defecte, a proiectoarelor LED, a surselor de alimentare, invertoarelor, stabilizatoarelor de tensiune și aparatelor de sudat vă va costa semnificativ mai puțin decât înlocuirea completă a produsului. Cu toate acestea, în unele cazuri, de exemplu, reparația panourilor LED, a becurilor LED, sau a proiectoarelor LED pentru exterior, poate să nu fie rentabilă, deoarece, în cazul defectării LED-urilor, este necesară înlocuirea completă a tuturor LED-urilor pentru funcționarea corectă a produsului, ceea ce, ca preț, este aproximativ echivalent cu achiziționarea unui nou corp de iluminat cu LED.

Toate lucrările de reparație sunt efectuate de specialiști cu înaltă calificare. De asemenea, pentru reparație, diagnosticare și identificarea cauzelor defecțiunii, se utilizează echipamente moderne și de înaltă tehnologie.

Costul lucrărilor de reparație depinde de tipul echipamentului electric și de complexitatea lucrărilor, detalii suplimentare pot fi obținute de la specialiștii companiei.

Pentru a afla costul estimativ al lucrărilor și pentru a plasa o solicitare de reparație sau întreținere, ne puteți contacta la telefonul +37379991212. Sunați-ne, vă vom ajuta să eliminați defecțiunile și să prelungiți durata de viață a echipamentului dumneavoastră cu LED și a altor echipamente electrice.
 

Repararea invertoarelor, stabilizatoarelor de tensiune și a aparatelor de sudură